vrijdag 20 januari 2012

EOTD, Take me blue

Het Go Green Take me! quatro van Catrice, is helemaal niet groen.. wat ik al zij in het review.. maar ik kon nergens looks erbij vinden die ik al gemaakt had.. Dus bij deze Take me Blue..





In het palette zitten drie prachtige kleuren, de grijze spreekt mij niet zo aan, dus die heb ik ook weg gelaten.. Met de andere producten maakte ik deze look.

Als eerst heb ik de witte kleur in het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw.
Hierna kan de donker blauwe kleur hier mooi in geblend worden. Met de licht blauwe kleur maak ik de look compleet door deze over het bewegend ooglid aan te brengen.

De donker blauwe kleur onder het oog maakt het een mooie omlijsting.. waardoor mijn bruine ogen een mooie hazelnoot kleur krijgen.

Op de waterlijn zit nog een zwarte eyeliner, wat mascara en..
Ik teken de wenkbrauwen nog bij en klaar is deze ooglook