zaterdag 21 januari 2012

EOTD, Violet

Toen ik mijn oogschaduw stash aan het fotograveren was, kwam ik deze kleur tegen, soms vergeet je dat je zo'n kleur als deze hebt. En dat ik het niet zo veel gebruik. Maar vandaag maakte ik deze Look Through my eye's er mee..





Als basis gebruikte ik een duo van Catrice, 010 Hot chocolate. De lichte kleur hiervan gebruikte ik in het binnenste ooghoek tot ongeveer de helft van het oog en onder de wenkbrauw als highlight.
Daarna ben ik met The Violeht Violet de tweede helft van mijn bewegend ooglid gaan in vullen en verder naar de arcadeboog gegaan.


Met de bruine kleur van Hot chocolate, heb ik de paarse kleur iets meer diepte gegeven en deze kleur laten overlopen in de highlight kleur onder de wenkbrauw.
Onder het oog heb ik ook de paarse oogschaduw gedaan. Deze omlijsting van paars maakt mijn bruinen ogen extra goed uit komen.
Ik gebruikte deze kleuren..
- Catrice, 140 The capitan of the Black pearl
- Catrice, 220 The Violeht Violet
- Catrice, 010 Hot Chocolat