zaterdag 28 januari 2012

Mijn hair routine

Het leek mee eens leuk om dit te laten zien.. Ik probeer m'n haar langer en langer te laten groeien, wat niet echt wil opschieten.. maar daar gaat het niet over..
Ik was mijn haren zo'n twee tot drie keer in de week. Echt zo min mogelijk, mijn haar wordt niet snel vet maar ook omdat snel geirriteerd raak van veel producten.. Nu heb ik iets gevonden waar ik tegen kan en helpt tegen het pluizen, wat het snel doet deze winter..

Smooth Start® Shampoo3-Day Straight Semi-Permanent Styling Spray
Ik gebruik Smooth Start shampoo en conditioner van John Frieda, na het wassen doe ik meestal eerst mij make-up zodat mijn haar rustig kan drogen en ik niet heel lang hoef te fohnen. Maar ook zit mijn natte haren dan niet in de weg.

Voor dat ik begin met fohnen doe ik een  3-Day Straight Semi-Permanent Styling Spray in mijn haar wat het niet alleen beschermd maar ook stijl houd.

En dan het fohnen. Ik heb een fohn van die je vaak ook ziet in kapsalons.  Een ETI Turbo dryer. 


Ik fohn mijn haar van boven naar beneden en als eerst mijn pony omdat deze het snelst droogt en dan gelijk goed zit. Ook wordt het hierdoor al wat stijler. Daarna nog even door heen blazen tot het bijna droog is.







Heel prachtig zit mijn pluizebol er uit nu..
Daarna verdeel ik mijn haar.. 
vanaf mijn oren zet ik alles daarboven vast 
zodat ik goed bij de onderkant van mijn haar kan,

Met deze fohn borstel ga ik dan mijn haar stylen.
Ik pak steeds een pluk die ik een aantal keer kam en fohn tegelijk.
ik doe dit wel op een hele lichte stand, want mijn haar is nu toch al bijna droog.

Met deze silk serum verdeel ik een heel klein beetje 
door mijn hele haar.
(biosilk silk therapy)
Hierdoor krijgt het een mooie glans
en als laatste nog wat haarlak