maandag 23 januari 2012

New Room tour deel 1

Dit is het kantoor gedeelte van mijn kamer. Mijn kamer is vrij lang rond de vier meter maar nog geen twee meter breed.. heel onhandige maat. maar nu heb ik toch een manier gevonden dat ik lekker achter een bureau kan werken.
Ik gebruik deze plek voornamelijk voor mijn blog, maar ook voor m'n werk. Heel veel dingen kan ik thuis doen, dus dat scheelt me een hoop tijd en moeite. Nu hoef ik niet perse naar m'n werk te fietsen om iets te doen wat ik thuis ook zou kunnen doen.


Helemaal aan het uiteinde staan wat foto's van fijne herinneringen. Links op de foto zie je een boedha staan, deze heeft niet alleen een decoratie functie, maar zorgt er voor dat mijn laptop oplader  niet steeds achter mijn bureau valt.









In de hoek heb ik wat notie boeken staan, ook wat teken boeken. een doos die er boven opstaat zitten twee boeken in met alle antwoorden.. als je een vraag hebt maak je dit boekje open en staat er bijvoorbeeld "dit is de moeite waard"

Ik heb er nog een spiegel staan, mijn notitie boeken voor m'n werk en voor m'n blog.






Van mijn broertje (13) kreeg ik deze memo bord van de week. Super lief, had hij helemaal zelf bedacht. Ik schrijf er dingen op die ik nog nodig heb of graag wil..

Dan staat er inderdaad nog een laptop op mijn bureau. De gene waar ik nu achter zit te typen staat tussen de foto's in en de ander voor m'n memo bord. Dit is mijn oude laptop waar ik nog mee werk om oude foto's of bestanden te zoeken.

Ook maak ik hier de muziek nummers en choreografie├źn voor het synchroon zwem team.

Dit is het hoekje naast mijn bureau, de beer is m'n reserve vriend, voor als mijn vriend een wekend weg was voor zijn studie.. schattig he.. Reserve Markje heet hij. Mijn saxofoon staat hier ook bij. Een prachtig instrument wat ik een aantal jaar bespeeld heb, helaas neem ik daar nu geen tijd meer voor.

Dit was mijn werk gedeelte van mijn kamer.. binnenkort de andere helft van mijn kamer.. mijn make-up hoekje!