vrijdag 27 januari 2012

New Room tour deel 2

Mijn make-up tafel hebben jullie misschien al wel eens gezien.. maar nu ik een nieuw bureau op mijn kamer heb moest deze ook een andere plek krijgen.. Na wat heen en weer geschuif heb ik deze ideale plek gevonden. Ik kocht er nog een meubel bij om alles wat beter te ordenen.
(deel 1)
Mijn foundation en lipproducten zitten in de middelste lade. De linker mijn nagellak en de rechter troep, wat nog geen plek heeft gekregen..



 

Links op het bureau staan twee bakjes. De eerste gebruik  ik nog niet.. maar staat daar wel mooi te staan.. in het tweede bakje zitten mijn mascara's en eyeliners die ik dagelijks gebruik.







Naast dit bureau staat Mick van de Ikea, een kastje met vier lades. op dit kastje staan mijn kwasten, een mant met mijn haarproducten. De thee doos die ik eerst voor mijn oogschaduw gebruikte. Deze heeft op dit moment geen functie..

En als laatste staat ik een prachtig leren notitie blok die ik van de week van mijn vriend gekregen heb.



Mijn kwasten heb ik in tweeen verdeeld. Links heb ik een glazen vaas met kralen en sierzand er in. Hier zitten mijn gezichtskwasten in. In de Hello Kitty zitten mijn oogschaduw kwasten.













Dan links in de hoek staan allemaal haar producten die ik vaak gebruik.. 











De lade kast is mooi strak wit en past prima bij mijn bureau. daarnaast licht een stekkerblok met de snoeren die in de onderste lade gaan..
In deze lade zitten mijn föhn en andere haar style attributen. De stekkers kunnen gewoon blijven zitten en de lade kan netjes dicht. Wel fijn, en eerlijk gewoon uit laksheid dat dat ik het zo in een lade kan stoppen.
In de volgende lade (van onder naar boven) liggen alle make-up producten die ik niet zo heel veel gebruik.. wat paletten passen hier mooi in. en een voorraad tissues en wrattenschijfjes.. 
De laatste twee lades zijn wat minder hoog. Ik heb hier een verdeel bak in gedaan. De eerste twee zitten mijn haar elasticken en alle kleine klipjes. Dan een vak met mijn oog make-up reinigers, een vak met haar accessoires van bloemen en mijn borstel. In het achterste vak zitten wat grotere klippen en klemmen voor mijn haar.
De bovenste lade zitten mijn make-up stash die ik veel gebruik. In de voorste twee vakken van de verdeel bak zitten wattenstaafjes en -schijfjes. Daarna mijn oogschaduw stash.

Links boven in alles van Catrice, daar onder de onhandige ronde mono's van essence. Rechts bovenin mijn gezichtspoeder, wenkbrauw poeder en blushes daar onder en naast de Rimmel oogschaduw producten.








Dan heb ik nog dit kastje staan naast mijn bureau, hier in zit al mijn administratie maar daar bovenop al mijn sierraden..


In het lade kastje zitten arbanden, kettingen en dat soort dingen. Ik heb een rekje vol met oorbellen.


Boven op het kastje staan mijn eerste schoentjes..

Dat was mijn kamer.. 

Als er dingen voorbij zijn gekomen waar je graag een review van wilt zien of een artikel over bijvoorbeeld..

Ik hoor graag jullie verzoekjes!