zondag 8 januari 2012

Review, Rimmel Lash accelerator


Bij de 1+1 gratis actie van de kruidvat, kocht ik twee Rimmel mascara's, waarvan deze Lash accelerator. Een mooie fijne mascara waar ik erg tevreden over ben.. vandaar dus ook mijn review..

Uiterlijk..
Een hele simpele maar chique vorm heeft deze mascara, mooie gouden letters wat het simpel, strak, en mooi maakt. Het borsteltje heeft heel veel haartjes, wat voor mij perfect is, want ik hou niet zo van de silicone borstels, omdat deze voor mij niet fijn werken.

Over het product..
Deze mascara verlengt en versterkt de wimpers verteld Rimmel Londen.. Tot wel 80%! binnen 30 dagen zouden je wimpers wel 117% langer lijken.. Ummm ja.. ik geloof dit dus niet.. wat voor mij belangrijk is aan een mascara, dat deze zwart zwart is, mijn wimpers mooi volume geeft en niet klont.


In het gebruik..
De applicator heeft een mooie grote, een fijn vormmaat dus. Deze is wat bolvormig wat fijn werkt. Je kan met het smalle uiteinde goed in de binnenste en buitenste hoekjes, zonder te knoeien. De lengte van de steel is ook mooi lang, zodat je hand niet in de weg zit.


Looks..
Ik heb foto's met en zonder mascara gemaakt, om te het verschil te laten zien. De mascara geeft een wat volume, maakt mijn wimpers zwart en laat deze mooi omhoog krullen (ik gebruik nooit een wimper krultang.

Prijs..
De mascara kost rond de € 11,- ik heb twee mascara's, voor deze prijs gekocht.


Eind beoordeling..
Ik ben wel tevreden over dit product. Mooi zwart, maakt mijn wimpers niet langer maar kleurt ze tot aan in de puntjes, hierdoor lijken ze langer. De applicator werkt fijn, de verpakking is mooi en simpel. Helemaal tevreden dus.
Heb jij deze mascara al gescoord!? 
En wat vind je er fijn?
Of heb je misschien een andere aanrader?