woensdag 4 januari 2012

Review, Stay with me...


Een product dat ik echt elke dag gebruik is deze lipgloss, nu heb ik een andere nieuwe kleur voor mij gevonden, Candy Bar, heet deze Stay with me. Een prachtige natuurlijke kleur, zonder glitter maar wel glans..

Uiterlijk..
Het is een hele simpel verpakking, strak, stoer, speels.. door de matte zwarte dop.
Met groven zwarte lijnen, verschillende lettertypes en grote geeft dit voor mij het gevoel dat het een beetje rock-stijl is, lekker stoer.

Over het product.. wat zegt essence..
De naam van deze lipgloss is wel heel toepasselijk: eenmaal geprobeerd  wil je nooit meer iets anders! De kleurrijke textuur is supercremig en houdt lang zonder plakkerig aan te voelen. Gewoonweg onweerstaanbaar! Met de speciaal gevormde applicator is de gloss moeiteloos aan te  brengen. 








Over het product.. wat zeg ik..
Ik ben het er zeker mee eens, sinds ik van deze lijn in het voorjaar een lip gloss heb wil ik ook niet meer anders.. Ik ben aan m'n derde toe, van de kleur die altijd gebruik en deze kleur is wat donkerder dus een mooie aanvulling voor mijn collectie!


In het gebruik..
Wat essence al zegt plakt deze glos niet, nou, een gloss plakt natuurlijk altijd, maar deze voelt heel glad aan het gaat een beetje richting de balsem kant dan dat het een gloss is.

De applicator heeft een fijne vorm. De top heeft een bolletje zodat je mooi je boven lip kan volgen en netjes in de lijntjes kan blijven. verder zit er dan een soort inham in, die perfect over de lippen glijd. Ik werk deze gloss ongeveer elke twee uur bij, de ene keer wat sneller de andere keer wat langer. Voor mijn blijft de glos goed lang zitten, ik vind het gewoon fijn dat mijn lippen goed zacht blijven, en dat blijven ze met deze glos
Mijn looks..
Ik draag kleuren zoals deze erg graag, mooi neutraal en kan bij elke look.

Prijs..
Deze gloss kost rond de € 1,99


Beoordeling..
Ik vind dit een van de fijnste lip gloss die ik heb. Ik heb inmiddels 3 kleuren, waarvan ik #2 al drie keer heb gekocht..
De andere kleuren vind ik ook prachtig maar ik vind het niet nodig om een heel collectie aan te schaffen. Ik ben super tevreden over deze lip gloss, zonder glitter met glans, voelt lekker zacht, smaakt nergens naar ruikt wel een heel klein beetje zoet.. Gewoon de ideale lip gloss voor mij!

01 me & my icecream
02 my favorite milkshake
03 candy bar
04 trendsetter
05 i like cotton candy
06 berry me!
07 kiss kiss kiss




Ik heb dit review geschreven op basis van mijn ervaringen, het kan dat jij het een leuker of minder fijn product vind.