maandag 9 januari 2012

Rimmel, 003 Royal Blue

Royal Blue, in vorm van de engelse vlag, een mooi palette met prachtige kleuren. Een kort review, wat ik combineerde met het shopblog artikel.. Omdat in deze shopblog meerde oogschaduws zitten nog even kort een herhaling..



Uiterlijk.. 
Rimmel glam eye‘s royal blue, met vierheel erg mooie shimmer kleuren in een mooi patroon verpakt. Het grote plus teken van de Engelse flag heeft een mooie blauw/groen-achtige kleur. Deze heeft geen glitter maar echt een glans effect heel mooi en bijzonder.

Over het product..

Verder zit er nog een diep donker blauwe en zwarte kleur in, waarmee je mooie smokey eye‘s mee zou kunnen maken. En als laatste een highlight met heel veel shimmer. Deze quatro heeft echt een beetje een wetlook effect, door dat het echt glanst en niet schittert van de glitters. 


In het gebruik..

Wat ik wel een nadeel van deze quatro vind is dat het nogal kleine vakjes oogschaduw zijn, waardoor je fall-out snel in een andere kleur valt. En je moet ook wel het goede vormmaat kwasten hebben om niet twee kleuren te gelijk te pakken. Nog even oefenen voor mij en gewoon iets voorzichtiger doen.


Mijn looks..
How I.. Royal blue eyes
LOTD, royal green 
Shopblog 

Prijs..

rond de € 10,-

Eindbeoordeling..
De kleine vakjes is voor mij echt een nadeel, na een paar keer gebruikt te hebben, zijn de eerste vakjes al aardig leeg.. m'n kwast pakt een donkere en lichte kleur te gelijk. Maar Ik gebruik deze kleuren erg veel omdat ik ze prachtig vind. Alleen de witte shimmer gebruik ik bijna niet, deze glanst voor mij te veel.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.