vrijdag 13 januari 2012

Rimmel, 120 Urban Green


Toen ik deze kleur zag.. moest ik heb hebben.. en met een actie kon ik twee kleuren kopen voor de prijs van een.. Als echte Hollander, is dit daar een van..

Uiterlijk..

In een heel simpel strak zwart doosje met een doorzichtige deksel zit deze mooie kleur Urban Green. Het mooie van Rimmel producten vind ik het logo en ruit-opdruk op de oogschaduw.


Over het product..
Zijdezachte formule voor een egale, intense kleur
Lang houdende, streepvrije oogschaduw
Intense kleur. zegt Rimmel Londen, wat waar is, de kleur heeft een goede pigment is prachtig groen en voor mij een unieke kleur in mijn stash.


In het gebruik..

Met een oogschaduw basis er onder blijf de kleur de hele dag zijn intentie houden, mooi olijf groen met een gouden glans er over.. 


Mijn looks..

n.v.t.


Prijs..

€ 6.95


Eindbeoordeling..

Heel kort en simpel, een prachtige kleur, blijft goed zitten, pigmentie is goed en sterk en deze kleur is heel mooi te combineren met van alles!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...