vrijdag 13 januari 2012

Rimmel, 500 Posh Peacock

Toen ik deze kleur zag.. of eerlijk gezegd wees mijn vriend er naar.. moest en mocht ik deze hebben!
 Uiterlijk..

Het langwerpige doosje heeft net als alle Rimmel eyeshadows een mooie strakke vorm, zwart met doorsijnende deksel zodat je de kleur goed kan zien.
 

Over het product..

Rimmel mono's zijn lekker groot, de kleuren zijn intens, en voor mij uniek in mijn stash. De opdruk vind ik ook erg mooi, het maakt het herkenbaar, speels en stoer.


In het gebruik..
Wat een pracht kleur is dit. Zo mooi helder van kleur. Extreem goede pigment, het voelt ook heel zacht aan en het is fijn in gebruik.

Mijn looks..
n.v.t.

Prijs..
€ 6,95

Eindbeoordeling..
Het is een prachtige kleur, blijft goed zitten, pigmentatie is goed en sterk en deze kleur is heel mooi te combineren met van alles! Deze kleur geeft echt iets extra's aan je ooglook.

 
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.

  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...