maandag 2 januari 2012

Smokey nude


 Bij felle kleur op de lippen leek het mij een keer leuk om een nude ooglook te maken. Door een heel klein beetje zwart aan te voegen weet ik wel dat deze niet gelijk de stempel smokey mag krijgen. Maar onder smokey valt ook vervagen van een kleur.. En dat is wat ik heb gedaan bij deze look..


Als eerste heb ik een nude matte kleur aangebracht over het hele oog tot aan onder de wenkbrauw. Hierdoor kan je de tweede kleur, ik kies nu voor een bruin, goed vervagen in deze highlight kleur.

De bruine kleur zit over het buitenste ooghoek en in de arcadeboog, maar ook onder het oog. Met een zwarte eyeliner heb ik de waterlijn getekend. Om iets meer diepte aan het oog te geven.


Een keer wat anders, hele rustige ogen en lekkere opvallende lippen. Op de jukbeen heb ik nog een zacht roze blush aangebracht.