maandag 9 januari 2012

Stash, Eye shadows..

Op verzoek, mijn eye shadows stash.. 

Ik ben er mee begonnen met het idee dat ik ook swatshes zou maken bij ieder product. Nu is mijn stash vrij groot naar mijn mening.. maar toch komt er van elk (of zo veel mogelijk) product(en) een artikel.. Maar nu eerst een kleine blik in m'n eye shadow collectie..



Om te beginnen met vijf rimmel Glam'eye-quad eyshadow. 
- 500 Urban green,
- 002 Smokey Brun,
- 003 Smokey Purple,
- 003 Royal Blue en
- 500 Posh Peacock
Mijn Catrice Absolute Eye Collor collectie, 
- 101 The Seasons Must Have
- 110 Gilberts's Greapfruit 
- 220 The Violent Violet
- 090 Bring Me Frosted Cake
- 140 Capitain Of The Black Pearl
- 020 Go Green Take Me! (blauwe quatro)






En mijn essence mono collectie,
- 08 Summer love, shimmer
- 47 Earl gray, matt
- 36 Knock-ouy, matt
- 53 Pop eye, shimmer
- 33 It's my party, matt
- 09 Get Ready, shimmer





De komende weken komen dus extra artikelen over elke oogschaduw appart. Zodat bij elke look een mooi overzicht staat van wel product ik gebruikt heb. Hierbij komt de link met oogschaduw, swatshes en mijn mening.. mini eye shadow reviews dus...