woensdag 18 januari 2012

Tea is hot, Flavor-its, herfststorm

Je hebt heel veel soorten thee, veel smaken en manieren van bereiden. Hele jonge blaadjes die nog moeten uitbloeien worden gebruikt of lichte thee waar ze kleine bladeren voor gebruiken en als laatste gewonen thee waar "volwassen" bladeren gebruikt worden. Dit bepaalt natuurlijk de smaak en kleur ervan. Ze maken de speciale smaken door een gespreid laken over de thee te leggen en de bloesems van die bomen en struiken er op te leggen, tijdens een soort droogproces.
Ik wil iets met die smaken doen, mijn favorieten smaken kunnen hier voorbij komen bij voorbeeld. Maar wat zouden thee smaken op een beauty blog moeten doen.. 

Wanneer de dagen korter worden en het buiten guur is, geniet je binnen van Herfststorm. Een speciale herfstthee die de lekkere smaak van thee combineert met de volle, warme smaak van appel, kaneel en vanille. 

Mijn look..
Ik gebruikte de volgende oogschaduws:
- NYC, Broadway de bruine kleur en de lichte kleur
- Catrice, 101 The season's must have, de bruin/paarse kleur.. en de crème kleur..
Ik gebruikte de creme kleur, in het binnenste ooghoek, en onder de wenkbrauw. de bruine kleur van Catrice zit over het buitenste ooghoek. Met de kleur van NYC, heb ik de donkere lijnen wat vervaagt.

Een mooie bruine look, naturel en misschien wel smokey.. De herfsstorm thee heeft een warme smaak, wat mij inspireerde voor deze look.


 Onder het oog bracht ik nog eens de bruine kleur van Catrice aan.. misschien niet helemaal geslaagd als ik de foto's zie lijkt het net een beetje ontstoken en geïrriteerd. Voor een volgende kleur zal ik dus een andere kleur kiezen.
 
Herfst of winter strom... het maakt niet uit
deze thee maakt mijn middag helemaal goed, wanneer het extreem hard regent en ik lekker droog op de bank zit..