maandag 30 januari 2012

Why I do.. Coloring the waterline

Ik wil graag het verschil laten zien wat het een eyeliner op de waterlijn van het oog doet.. met je look.. en waarom het voor mij zo werkt.. de rode flekjes naast mijn oog moet je maar negeren dit is een reactie van mijn huid door het schoon maken van m'n oog make-up.

Links zie je het oog zonder eyeliner, wel een wing-lijn boven de wimper rand.
Rechs heb ik een een eyeliner tot aan het pupil van het oog.
Je ziet denk ik wel duidelijk het verschil wat met mijn ogen doet. 
Het maakt ze kleiner maar geven lijken wel meer / kant op te gaan staan.

Hier heb ik de eyeliner helemaal aangebracht,
dit maakt mijn oog nog kleiner
mijn oogwit witter, maar
omdat mijn ogen in verhouding dicht op elkaar staan
lijk ik een beetje scheel te gaan kijken

Nu de bovenkant,
Ik heb rechts niets gedaan aan de bovenkant van de waterlijn
links duidelijk wel.
 Dit geeft duidelijk meer volume aan de wimpers niet?
Nog wat mascara en daar is nog meer volume
Dit is de manier hoe ik het doe en waarom, 
voor iedeen gelde andere "regels" maar prodbeer het gewoon even uit
doe je linker oog op de ene manier zonder lijner 
de andere met en kijk tot hoever jij het mooi vind staan
Let me know.. 
Heb je hier iets aan gehad
en zou ik nog meer 

Why I do's.. artikels maken
zo jaaaa 
waarover?!