woensdag 1 februari 2012

About the challenges....

Ik hou van challenge zeker deze twee die ik tegen kwam.. dus komende maand 2 Challenges.. Te veel? Ik kijk er in ieder geval erg naar uit en ik kon niet kiezen of een maand wachten dus..

De eerste challengs is er een over mij.. Ik vind het leuk om mensen beter te leren kennen, zeker als je vaker op een blog komt.. daarom doe ik deze challenge.. Plus het is een maand waarin veel gaat veranderen voor mij, dus dat vind ik ook wel leuk om te delen..

De tweede is een make-up eye looks challenge.. en aangezien ik die Look Trough My Eye's al deed en voornamelijk over eye looks blog is dit de ideale challenge voor mij..

Hiernaast komen er reviews aan van de Glossybox en andere producten die ik heb aangeschaft. En naast deze challenges maak ik ook gewoon nog "normale looks" Looks Of The Day, en er komt nog een heel leuk projectje aan maar daar kan ik niet zo veel over zeggen nog..

Een hoop nieuwe dingen en lekker heeeel veel artikelen in de maand Februari!!

Ik kijk er naar uit en ben benieuwd naar wat jullie van deze challenges vinden!