zaterdag 18 februari 2012

Carnaval party serie, Blue Diamond

Wat heb ik weer me heerlijk uit kunnen leven met mijn looks voor vandaag.. Ik maakte een "carneval" look, Diamont blue.. Met glans, smokey blue en uiteraard diamonts!
Ik heb een blauwe kleur op het bewegend ooglid gedaan, waarna ik met zwart het buitenste hoek en onder mijn hoog aangebracht heb met een pencil kwast.

Hierna heb ik met een fluffy kwast en een bruine kleur het zwart geblend en mooi overlaten lopen in de highlight onder de wenkbrauw en het binnenste ooghoek.

Hierna heb ik een wing lijn gemaakt met een liquid liner, nog wat extra blauw toegevoegd omdat deze wat vervaagt was, mascara, steentjes op de juiste plaats en klaar is deze look..

ow vergeet helemaal.. de zwarte kleur zit ook onder het oog en heb ik met de blauwe kleur uit laten vervagen. Voor een heel bijzonder effect.


Producten die ik gebruikte,
-Rimmel blue
-Catrice, The Capitan of the Black Pearl
- Catrice, Bring me frosted cake
 
Hier kan je goed zien waar ik de steentjes geplaatst heb 
en hoe het effect van de zwart en blauw onder het oog doet.. 

Wat vind jij?!