maandag 13 februari 2012

Carnaval party serie, Cowgirl

Ik werd uit gedaagd om een cowgirl look te maken, zo'n uitdaging laat ik natuuurlijk niet voorbij gaan.. na wat snuffelen in mijn stash en mijn kleding kwast kwam ik op de volgende look..
Eerst wilde ik het heel subtiel en naturel doen, cowgirls zijn natuurlijk veel buiten en druk met het het boerin zijn lijkt mij.. Toen bedacht ik dat dat wel heel makkelijk zou zijn.. Ik besloot een sexy, beetje smurie look te maken na een dag werken op de farm..


Ik hielt de basis van de ooglook heel subtiel. In plaats van de arcadeboog te acentueren heb ik nu deze licht gehouden zodat de wing beter opvalt. ik heb alleen in het begin wat bruin aangebracht bij de neusvlugel ten hoogte van de arcade boog.

over het bewegend ooglid zit een mooie glanzende kleur, die de wing perfect uit laat komen..




Door met zwarte oogschaduw en oogpotlood heb ik onder het oog het lekker donker, mysterieus en smeurie gemaakt. Vanaf de onderkant heb ik een wing en boven het oog ook, zo krijg je twee lijnen die mooi strak zijn en een heel bijzonder effect..
Voor op de wangen heb ik een flinke rozige blush aangebracht
net een kleur die je krijgt als je de hele dag buiten in de kou werkt
Producten die ik gebruikte:
- Catrice Go Charlie Brown,
- Bring Me Frosted Cake,
- Liquid liner van essence,
 - I love Rock oogpotlood
En is deze Sexy CowGirl look geslaagd!?