donderdag 23 februari 2012

Catrice, 040 Have you seen Alice?

Deze kleur heb ik al een paar weken geleden gehaald en ik ben er zo blij mee! Ik heb er al verschillende looks mee gemaakt, maar nog helemaal niet mono laten zien.. dus bij deze :)

Uiterlijk..
Ik was heel erg bang dat deze Nieuwe mono's van catrice heel erg op mijn Moondust van Make-up studio zou lijken. Die kocht ik op de Beauty beurs en is echt een exclusief en uniek iets in mijn stash waar ik veel geld voor heb betaald en dan is het nooit zo leuk om er achter te komen dat een budget merk nog geen halfjaar later met een soort gelijk iets op de markt komt (vind ik)

Over het product..
Maar het is echt iets heeel anders! Dit product is gemaakt om zowel nat als droog te gebruiken, nu kan je dat met veel oogschaduws wel doen, maar hier links zie je het verschil. De linker nat en de rechter heb ik droog aangebracht.
In het gebruik..


Mijn looks..
<<<< 

Prijs..
€ 3,79









Eindbeoordeling..
Wat een pigmentatie heeft deze kleur zeg en wat een mooie glans, wel glitter maar meer glans echt heel mooi, beetje metallic-achtig.



Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.