woensdag 22 februari 2012

Catrice, 280 Heidi Pium

Hoe mooi is deze kleur!! en niet eens nieuw dus snap niet dat ik het nog niet had... jammer dat de naam niet heel erg met de kleur te maken heeft maar misschien dat het pruim ofzo betekend?

even een super snel review want wil naturlijk meer aan de look besteden en het uitproberen van mijn nieuw kleurtjes dan het schrijven van dit artikel (maar het is makkelijk verwijzen naar deze kleur in een appart artikel)






In het gebruik..
Ik heb de kleur alleen op mijn arm geswatshd maar er komt zeker een mooie pigment vanaf, mooie warme kleur, met een lichte glitter er in. De looks komen uiteraard snel van deze kleur!

Prijs..
€ 2,79


Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.