vrijdag 24 februari 2012

Catrice, 350 Starlight expresso


Ik hou van matte kleuren en toen mijn oog op deze mooie taupe kleur viel lag het al in mijn winkelmandje voor dat ik het wist.. 











Over het product..
De kleur heeft iets minder pigment dan ik verwacht had, maar ow wat is het een mooie kleur, heel mooi zacht en precies een kleur waar ik naar op zoek was. En dan ook nog mat, perfect voor over het bewegend ooglid of misschien wel mooi als tussen kleur, tussen de arcadeboog en de highlight..



In het gebruik..
De kleur kan veel donkerder worden wanneer je er steeds meer lagen overheen doet, nu ik dit schrijf bedenk ik me dat de oogschaduwbasis er al even opzat dus misschien wel al ingetrokken en dat er daarom minder pigment was bij m'n look

Prijs..
€ 2,79

Eindbeoordeling..
Een hele mooie kleur waar ik veel mee kan varieren.. ik ben erg benieuwd maar ik denk dat ik deze wel veel ga gebruiken in mijn looks.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.