donderdag 23 februari 2012

Catrice, 500 Hip hop on the tree top

Sorry dit zijn echt slechte foto's.. maar er komt een filmpje aan (jaaa echt) waar ik deze kleur gebruikt heb en je het dus wel goed kan zien..

Maar mevrouwtje ongeduld hier moest laten zien dat ik deze kleur heb en dat ik er erg blij mee ben!!








Over het product..
De kleur is echt heel mooi bos groen, de naam klinkt wel een beetje zo, maar vind het wel lastig te onthouden. Al is deze zo grappig dat het denk ik nu wel in m'n hoofd zit..

In het gebruik..
Ja na een paar laagjes met de kwast is het echt een pracht kleur! Een vingerswatsh op m'n arm geeft ook wel aan hoe duidelijk en intens de kleur is. Het blend prachtig, maar vooral omdat het een matte kleur is.. (and I love it!)

Prijs..
€ 2,79

Eindbeoordeling..
Een super mooie kleur voor de winter, vooral de herfst en ik ga mezelf uitdagen om er een lente look mee te maken tegen die tijd.. ik weet al precies welke kleur ik daarvoor moet vinden in mijn stash.. wat ik nu eerst ga opschrijven.. zou zonde zijn het te vergeten toch?

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.