maandag 27 februari 2012

Catrice,180 Ocean's 14

In de opruimingsbak van de kruidvat vond ik deze super mooie blauwe kleur! Jammer dat ze er een stikker op geplakt hebben die ik er slecht af krijg maar dat maar de kleur er niet minder op!








Uiterlijk..
De kleur riep mijn naam gewoon! hier kan ik zo veel moois mee maken.. waar ik bijna niet op kan wachten.. binnenkort dus een mooie look met deze prachtige matte kleur!
 
In het gebruik..
De kleur heeft een heel mooi matt effect en een prima pigmentatie!

Prijs..
€ 1,- (uit de actie bak)


Eindbeoordeling..
Ja ik ben gewoon fan van dit budget merk, de kleur vind ik prachtig.. een kleur die ik dagelijks kan gaan gebruiken maar ook bij extreme looks!

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,

het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.