woensdag 1 februari 2012

Day 1, Nude

Om mee te beginnen een look die ik bijna nooit doe.. nude.. Mooi vind ik het wel hoor A Natural Beauty, ik ben zelfs jaloers als je het zo kan zeggen dat sommige meiden er prachtig uit zien met bijvoorbeeld alleen mascara. Maar misschien is het omdat ik gewoon gewend ben lekker te experimenteren met make-up. En van kleur en anders hou.. 

Maar voor vandaag dus A Nude Look..
Ik gebruikte voor deze look het NYC, 815a The best of Broadway palette. Met hele mooie zachte kleuren..

Ik gebruik de roze kleur over het bewegend ooglid, de bruine kleur in de arcadeboog en de highlight op z'n plek, onder de wenkbrauw en in het binnenste ooghoek.

Daarnaast enkel nog, mascara, oogpotloot in de waterlijn om mijn wimpers voller te laten lijken.. m'n wenkbrauwen teken ik nog bij.. en klaar is deze look.

Heel graag had ik hier nog een wing eyeliner en rode lippen erbij gedaan, maar dan is het al niet meer nude he..

Niet een hele challenge en niet echt mijn ding, maar een mooi begin voor vandaag..