vrijdag 10 februari 2012

Day 10, Black



Zwarte looks is iets waar ik echt van hou! Ik draag gerust best wel donkere smokey black looks overdags, nu ben ik ook wel een brildrager, waardoor de look een stuk minder heftig wordt.. maar toch.




 Ik gebruikte;







De kleur 04 iced age reloaded bracht ik aan over het bewegend ooglid, in het binnenste ooghoek en onder het oog en onder de wenkbrauw.

Over deze kleur heb ik een matte nude kleur gedaan onder de wenkbrauw.





Over het buitenste ooghoek heb ik een diep blauwe kleur van rimmel aangebracht, daarnaast en in de arcadeboog koos ik de zwarte kleur van Catrice.

Deze bracht ik ook aan onder het oog.
 
Door goed te blenden krijg je een mooie overloop van kleuren. Ik heb er voor gekozen om blauw en zwart te combineren voor deze look omdat het net even weer anders is dan alleen zwart. Je ziet het bijna niet, maar ik vind het mooi gelukt.