zaterdag 11 februari 2012

Day 11.. Foto onlangs genomen


Ik maak eigenlijk alleen foto’s voor m’n site.. maar ik zal eens kijken in m’n geheugen wat ik tegen kom voor jullie..
Nee niets... sorry.. Niet echt nieuwe foto's die reset zijn en niet met beauty of mijn blog te maken hebben. 

Dus ik heb deze vier foto's uit gezocht om te laten zien dat het natuurlijk niet in een keer  goed gaat op de foto..

de eerste was ik poeder vergeten, waardoor mijn foundation extreem reflecteer, waardoor ik helemaal op licht.

Nog een foto.. ik probeerde hier om het binnenste ooghoek te fotograferen.. wat dus niet echt gelukt was..
Dan nog een poging om m'n lipstick goed op de foto te krijgen.. maar door dat het donker is en ik voor een spot sta.. lukt dus niet..
En als laatste de foto's die je misschien allemaal wel eens gemaakt hebt.. net knipperen wanneer de foto gemaakt wordt.. Heel charmant..