zondag 12 februari 2012

Day 12, Glitter

Soms valt alles op zijn plaats.. Als ik een dag vrij ben maak ik soms een paar eye looks extra zodat ik niet iets hoef te haasten of af te rafelen op een werkdag. Zo maakte ik voor Valetijn een glitter look die voor vanochtend ingepland stond als extra look, naast de twee challenges die ik doe. En wat is de challenge van vandaag? Glitter.. soms geloof ik gewoon niet meer in toeval. Maar kijk je mee naar nog een glitter look! een waar ik trouwens meer dan tevreden  ben dan anders..

Ik gebruikte niet heel veel producten voor deze look, maar wel hele bijzondere producten. - Gosh pigment, Meringue, - Make-up Studio Moondust en - Catrice 090, Bring-me-frosted-cake

Ik heb geprobeerd vast te leggen op de foto hoeveel glans en glitter er wel niet in deze look zit en hoeveel kleur. Door deze drie foto's krijg je een beetje het idee denk ik
In het pigment van Gosh zitten voornamelijk parelmoer, goud, zilver, en zacht roze glans en glitter. Ik heb deze pigment nat aangebracht en er ging een wereld voor mij open.. WAT mooi is dat. Opeens is er een nieuwe liefde ontstaan. De look van vanochtend is met het zelfde pigment, maar dan gewoon zo droog op gedept. Verschrikkelijk vind ik het, ik weet niet waarom..

Hierna heb ik de kleur moondust aangebracht in de arcadeboog en een deel van het bewegend ooglid en onder het oog. Nu moest ik natuurlijk ook proberen hoe deze nat er uit zag.. En misschien wist je al dat ik verliefd was op deze kleur maar NU, het is heel lastig te fotograferen, maar ik denk wel dat het het verschil van kleur ziet op het bewegend ooglid en in de arcadeboog. De zelfde kleur alleen andere techniek..
Onder het oog zit dus ook de moondust kleur en in het binnenste ooghoek en daaronder de gosh glitterrr...
Er is een wereld voor mij open gegaan.. nat kleur gebruik met glitter.. ik hou er van! De glans en wet-look idee vind ik super.. Ik ben lang niet zo enthousiast geweest over gebruik van make-up.

Ik draag ook nog een liquid eyeliner niet met wing maar een beetje rond aan de buitenkant. verder mascara, waterlijn zwart, en de wenkbrauw bijtekenen is wel erg belangrijk voor deze look, het maakt het af.