zondag 12 februari 2012

Day 12.. Something..


Something..  mooi om deze zondag, mee te beginnen, gewoon met iets.. een geschreven tekst..
Iets wat langs komt, zomaar een gedachten..
Gebeurtenissen vliegen voor bij.. en het lijkt alsof ik ze van een afstaand bekijken kan. Niets gebeurd in de werkelijkheid, niets gebeurd in het nu..

Gedachten vliegen voor bij.. sommige hou ik vast die wil en kan ik niet laten gaan.. andere zou ik moeten laten varen..
Ik zweef boven mezelf en zie de werkelijkheid voor het eerst sinds lange tijd. Dromen in een wereld die niet bestaat is leuk, veilig en fijn.. maar de werkelijkheid komt steeds dichter bij.. Hoe spannend, eng en beangstigend het zou kunnen zien, hoef je helemaal nog niet aan te denken..
Leef nu, geniet nu.. ervaar nu.. huil om nu.. maar lach vooral, vooral nu..