maandag 13 februari 2012

Day 13, Look

Day 13.. de maand vliegt voorbij.. vandaag is de challege about me, make a look.. nu heb ik besloten geen make-up look te maken maar een hair look.. misschien wel leuk voor morgen bij je valetijn-date?



Ik laat verschillende opties zien hoe ik mijn haar graag doe voor een speciale gelegenheid.. vaak met een krultang en wat klipjes kan je al heel veel doen..
Ik ben begonnen met het verdelen van mijn haar. Nadat ik een beschermende spray heb verdeeld tegen de warmte
Waarna ik het onderste deel in twee delen deel.
Dan rol ik mijn haar in de tang, draai altijd de krul van mijn gezicht af. Ik laat het haar goed heet worden..
Waarna ik de krul vast zet met een klipje zodat deze kan afkoelen.
en zo ga ik verder

Ik maak twee krullen in de onderste laag en ga dan veder met de rest van het haar. Ik heb voor vandaag gekozen voor een grote grove krul..
In het twee de deel maak ik 3 tot 4 delen en dan kijk ik als laatste hoe alles valt als ik klaar ben wat ik met de bovenste laag wil doen.
Alles zit vast



en heel charmant alles weer los laten als het haar weer een normale temperatuur heeft, onder tussen heb ik mijn make-up gedaan..

Ik draag het graag dan half vast zoals hier
of ik maak van klipjes een lange staart.. als je dat zo kan noemen..





pony weg met een spelt of helemaal los





 
Mijn half lange haar krijgt meer volume 
door deze grote van krul te kiezen.
Bij een smallere krultang
wordt het echt een krullenbos
misschien dat voor een volgende keer