dinsdag 14 februari 2012

Day 14, Barbie

Barbie.. ja leuke uitdaging.. Hoe meisje meisje ik ben met tutten.. ik verkocht al mijn Barbie's op de rommelmarkt toen ik zeven was.. Ik weet wel hoe ze er uit zien maar moest toch even zoeken wat voor look daar nu bij zou passen.. Ik heb gekozen voor een erg kleurrijke look.

Ik gebruikte hiervoor drie kleuren van essence
en La-femme-violettes de donker blauwe kleur en de licte gele kleur hiervan.

Ik begon van licht naar donker. De gele kleur dus aan de binnenkant, deze laat ik overlopen in een mint groen en vervolgens in donker blauw/paars.

Daarna heb ik met een pencilkwastje de roze kleur in de arcadeboog aangebracht. Dan nog de zacht gele kleur van het Le femme palette over de wenkbrauwbot en klaar is deze look bijna..
Door steeds de ene kant van de kwast met kleur 1 te nemen en de andere kant met de tweede kleur, kan je ze mooi in elkaar over laten lopen door steeds je kwast om te draaien. Je mengt de kleuren dan op het ooglid.

Daarna kan je ook nog met een schone fluffy kwast alle kleuren blenden, hierdoor verlies je wel de intensiteit van de kleur. Deze herstel ik door na de eyeliner nog heel even elke kleur iets aan te stippen.
Ik heb een eyeliner aan vlak langs de wimper rand aangebracht en mijn waterlijn met een oogpotlood zwart gemaakt. De wenkbrauwen zijn bijgetekend en als laatste doe ik mascara op.
hier heb ik niet de bovenste waterlijn gekleurd, misschien zie je wat voor verschil dit is.

De look is niet helemaal mijn ding
maar vind het wel erg mooi!

 
Wat vind jij van deze look
en heb je wat met Barbie?
of heb je net als ik daar nooit echt mee gespeeld?