woensdag 15 februari 2012

Day 15, My Signature Look

Mijn Signature look.. lastig aangezien je hier zo veel voorbij ziet komen, lijkt het me duidelijk dat mijn (ook dagelijkse) looks nogal variƫrend zijn.. Toch is er wel eentje die er uit steekt en ik graag draag. Het leek mij ook leuk om hier nu te laten zien hoe ik op mijn looks kom.. Ik neem je mee door mijn inspiratie en het maken van mijn looks..


In mijn room tour heb je al een beetje in mijn stash kunnen neuzen.. Wat ik elke ochtend doe is gewoon de lade open en kijken waar ik zin in heb.. Wil ik kleur grijp ik naar kleur wil ik nude dan pak ik dat. Zo leg ik alles bij elkaar en begin ik met mijn basis.
Een aantal van mijn favoriete zijn de volgende producten

Ik ga heel snel door mijn stappen heen.. Ik begin met een highlight over het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek
Daarna breng ik een zacht roze kleur aan over het bewegend ooglid
Waarna ik met een warme rood/bruine kleur mijn arcadeboog aanzet.
deze vervaag ik met een fluffy kwast
en zet ik weer iets aan voor meer kleur. Ook breng ik nu oogpotlood aan onder het oog en het buitenste ooghoek.







Dit blend ik dan met een klein kwastje en zwarte of bruine oogschaduw (hier heb ik beide kleuren gebruikt) bruin onder het oog en zwart over het buitenste ooghoek.
Daarna is de look wel klaar en breng ik als laatste eyeliner aan in een wing, omdat ik dit een van de mooiste dingen vind van een look. Op dit punt zou ik ook mijn waterlijn kleuren en mascara op doen om de look af te maken maar..





vandaag had ik zin in kleur. Ik koos er voor een mint groene kleur aan te brengen over het bewegend ooglid en onder het oog.

En ik bracht iets meer glans aan in het binnenste ooghoek door de
Deze kleine aan passing is typisch "ik" Een mooie zachte look met wing is mijn favoriete, maar ik kon het net als vaker niet laten om hier even iets meer aan toe te voegen dan anders..