zaterdag 18 februari 2012

Day 18, Extreem

Extreem betekend ook extreem, niet alleen in kleur, maar vooral anders dan anders.. ik koos voor het prachtige contrast kleur zwart wit en roze.. 





Met een wit oogpotlood bracht ik eerst de basis aan voor deze look.. van het binnenste ooghoek tot aan de wenkbrauw tot aan het buitenste ooghoek.

Met m'n vingers heb ik deze kleur wat gedept en vervaagt.

Waarna het tijd werd voor roze!

Over het bewegend ooglid bracht ik met een roze oogpotlood de kleur aan. Met mijn vingers heb ik alle kleuren in elkaar overlaten lopen.. en de harde lijnen wat verzacht.









Toen werd het tijd voor een eyeliner.. ik heb er wat mee geëxperimenteerd en ben lekker los gegaan. ik heb de waterlijn waar de eyeliner zwart was ook zwart gemaakt en waar deze wit was wit.
Wat vind jij van deze extreme look? natuurlijk niet draagbaar overdag of met stappen maar misschien iets voor carnaval?