zaterdag 18 februari 2012

Day 18.. Something

Something.. deze staat wel vaak in de challenge.. wat heb ik al gedaan... iets uit mijn dagboek.. een gedicht/gedachtens.. dan doe ik nu een look.. 

Ik neem een kijk in mijn lade en begin gewoon met kleuren waar ik zin heb.. zo zonder redenen, netzoals je liever vandaag dat ene oude lekker zittende vest aan trekt of juist perse dat rokje moet dragen.. heb ik dat ook met mijn looks.. 



Ik koos voor vandaag warme goud groene kleuren met zwart. en een eyeliner zonder wing maar met een rond einde..

Mijn matte highlight maakt mijn wenkbrauw weer mooi strak, maar foto's van zo dichtbij zie je dat ze niet helemaal netjes bij gewekt zijn. Goed om te weten/zien dat een matte highlighter het toch mooi wegwerkt






Mijn haar kamde ik een kant op en zette ik vast met een paar klipjes, een beetje rommelig en speels.
de kleur in de arcadboog breng ik ook aan onder het oog deze C vorm vind ik wel mooi passen bij mijn oog-vorm.
(een beetje overbelicht) maar ziet er leuk uit toch? super simpel, lekker snel!