zondag 19 februari 2012

Day 19.. Mijn talent


Leuk... niet dus.. iets over jezelf zeggen is lastig. Want waar ben jij goed in wat is jou talend!?
Als ik het aan m’n broertje vraag (13) dan zegt hij dat ik mijn werk goed doe.. ik kan goed delegeren is wat hij bedoelt.. Als ik het aan m’n pa vraagt is hij trots op mijn idee├źn en creativiteit niet alleen voor m’n werk maar gewoon in het algemeen.. en me mams vind vast ook wel zo iets..

Maar ik wat vind ik dat mijn talent is?
Ik denk dat doe wat ik leuk vind doe omdat dat ik het interessant vind, goed in ben.. misschien is dat mijn talent? Als dat het is dan..

Dan kan ik goed les geven, wat ik graag doe..
Dan is creativiteit mijn talent, want ik heb bijvoorbeeld deze site, waar je genoeg creatieve dingen voorbij ziet komen.. 
Dan ben ik een luisteraar..
Ik ben een dromer..
Dan kan ik ondanks mijn dyslexie, best mooie gedichten schrijven

Maar dit laat ik niet zomaar voorbij gaan.. Want talenten van een ander zien lukt nog wel.. 

Dus... Wat is jou talent?!