zondag 19 februari 2012

Day 19, Sunset

Misschien wel heel letterlijk genomen, maar naar een zoektocht op internet naar wat inspiratie wat nou goed voor een look met sunset zou kunnen kwam ik uiteindelijk op deze look uit.

Zelf zou ik naar een zonsondergang een hele nude look met enkel mascara ofzo dragen.. maar dit is een challenge en het voor de hand liggende zo dan wel heel makkelijk zijn niet?


Ik zocht in mijn lade naar kleuren en pakte de volgende producten;
Catrice, 020 Go Green Take Me de twee blauwe kleuren
H&M, Miennies-kisses de kleur geel en paars

  
Waar de kleuren zitten lijkt me duidelijk..
Ik maakte de zon op het bewegend ooglid, met oranje en paars maakte ik de zonsondergang kleurrijk zoals deze kan zijn..










De onderkant is de lichtblauwe zee.. die heb je niet in Nederland.. maar Ooit ben ik eens in de Dominicaanse Republiek geweest, waar je witte stranden hebt en de zee in gaat en je gewoon je voeten kan zien, zover als je durft te zwemmen.. zo bijzonder helder en mooi..




De meeuw is een beetje een grapje naast dat de look zelf al een "kunstwerk" is.. hoort het er ook wel een beetje bij niet?