donderdag 2 februari 2012

Day 2.. Film die ik graag wilt zien

Dat zijn er wel een aantal... Als ik iest voorbij zie komen dan schrijf ik het op zodat wij of naar de bios kunnen of dat we zorgen dat we deze thuis kunnen kijken.. op het lijstje staat:

Puss In Boots, van Disney, maar dan wel de engelse versie.. lijkt me een hele leuk film, ik hou wel van die humor, en van dit soort animatie films die leuk zijn voor kinderen, maar ook grappen in zitten wat alleen “volwassenen” snappen..
 





Ghost Town, Bertram Pincus, is een man wiens sociale vaardigheden laten veel te wensen over. Pincus sterft onverwacht, maar wordt op wonderbaarlijke wijze nieuw leven ingeblazen na zeven minuten, wordt hij wakker om te ontdekken dat hij nu de vervelende mogelijkheid om geesten te zien is. Deze is laast denk ik op tv geweest.. en ik hou niet van films op tv te kijken.. ik kan me niets meer herinneren als er reclame komt.. zo irritant vind ik dat.. 

Er zijn er wel meer maar m'n lijstje licht niet meer op z'n plek :( 
dus wie weet binnen kort nog een vervolg..

Maar heb jij nog film die ik moet zien!?