donderdag 2 februari 2012

Day 2, Purple

Purpel.. Mijn kleur ik hou van paars. Het staat super mooi bij bruine ogen Maarr ook bij blauw en groen. Een perfecte kleur voor iedereen..
Maar je hebt goud paars en zilver paars.. dat maakt wel uit heb jij een gele onder toon in je huid dan staat goud wat minder mooi.. en andersom, heb je een roze onder toon staat zilver weer wat minder. Kijk gewoon wat bij jou past.. maar bij iedere oogkleur staat paars in ieder geval wel super mooi! 




Ik maakte lekker een extreme look met een aantal paars tinten.

Ik gebruikte en blauwe en paarse kleur over het bewegend ooglid. Een donkere creme kleur in de arcadeboog.

Over het bewegend ooglid bracht ik nog een glimmende paars aan om deze look extra op te laten vallen..
 

Deze producten gebruikte ik;
- links zie je de blauw en paars.. deze kleur heeft geen naam of nummer en is niet meer verkrijgbaar. Deze is van Marie-Christine Makeup.
Miennies kisses Hiervan heb ik de middelste kleur over het bewegend ooglid aan gebracht
- 03, Purple-maniac  de creme heb ik aan de buitenkant aangebracht en de andere kleur daar overheen
- Catrice, 220 Violeht-violet in de arcadeboog