maandag 20 februari 2012

Day 20.. Mijn hobby’s

Eigenlijk ben ik erg veel aan het werk.. thuis of op het werk zelf. Ik werk officieel 36 uur per week.. daarnaast ben ik denk ik de helft van deze tijd nog thuis aan het werk met allerlei ideeën.. deze uit werken enzo.. Daarnaast doe ik deze site.. waar ik veel werk in steek.. 
Blijft er tijd over voor hobby’s? Eigelijk zijn het mijn hobby’s ik vind mijn werk leuk, doe het graag.. Ik vind ook dat dat moet. Natuurlijk heb ik wel eens een dag dat ik geen zin heb. Maar ik heb echt leuk werk, wat ik elke dag doe zeven dagen in de week ben ik daar mee bezig. En ik vind dat helemaal niet erg!

Nu mijn echte hobby’s..
Naast werk en bloggen... geef ik les.. Zwemles. Aan meiden van 6 tot 18. Heerlijk gevarieerd in uitdagingen, niveau enzo.. Synchroonzwemmen.. dat is wat zij doen, en waar ik les in geef.

Ik heb het zelf vanaf mijn negende gedaan tot een jaar of achttien.. vanaf mijn 21 ben ik les gaan geven.. Ik maak muziek nummers, doe de choreografie, leer ze de techniek, en het plezier hebben in een sport. Waar iedereen welkom is.

Het is een hele simpele club, waar iedereen kan zijn zoals die is. En iedereen, jong en oud, werkt samen.. Dit is wat ik zo leuk vind om te doen..

Daarnaast zwem ik zelf ook nog af en toe, echt te weinig, maar dat is wat ik leuk vind om te doen..
Wat zijn jou hobby's?