donderdag 23 februari 2012

Day 23.. Foto van mij 10 jaar geleden

Hier heb ik even voor moeten zoeken.. Tien jaar geleden was ik 14.. net in de tweede of derde van de mavo/havo... hier kon ik niet zo veel foto’s van vinden, dus leek het me leuk om gewoon wat foto’s van mijn jeugd te laten zien, dus hier komen ze..
 
Als eerste is op het (uitgestelde) huwelijksreis van mijn ouders, hier was ik net een maand of 5.. met m'n paps z'n zonnebril
Wanneer er een camera te voorschijn kwam begon ik of met gekke bekken trekken of extreem lief te kijken..
hier ben ik 2 jaar.

Jurkjes, strikjes en kanten sokjes, ik was echt een meisje meisje.. deze foto is in de beautysalon van m'n moeder gemaakt, dus ik denk dat ik hier 5 a 6 jaar ben.

Rond mijn negende zong ik graag, ook heb ik in een musical Annie gespeeld dat jaar, waar ik  dit jurkje aan had, wat ik zag in andere foto's.








Een dagje uit met opa en oma naar de Apenheul, hier ben ik 11.

Ik denk dat ik hier 14 ben.. een bos vol krullen.. simpel meisje.









Pasfoto van de derdeklas.. 15 jaar, op de klasse foto, mocht ik naast de jonge staan waar ik helemaal verliefd op was.. na het schoolgala hadden we verkering, mijn eerste "relatie" die negen maande duurde..










en dit is mijn eerste gala.. 


Mijn gala jurk!!!
Omdat ik nogal (ondergewicht) en dun was, en dus nooit kleding paste dat mooi aansluit, heeft mijn moeder deze jurk voor mij gemaakt. Ik heb hem natuurlijk nog steeds maar ow wat vind ik het mooi. Er zit een vel rode stof met een doorschijnende zwarte stof met patroon op.
 Hier ben ik 19..
20
En 24...

Ik heb nog wat leuke foto's gevonden, deze komen binnenkort.. Ik vind het wel leuk om die verrandering van 0 tot nu te zien.. En jeetje ik ben al weer bijna 25 (pas van de zomer.. maar ik zie er zoooo tegenop!)

Een stuk of tien foto's van 10 jaar geleden...