vrijdag 24 februari 2012

Day 24, A brand


Als ik ergens niet mee bezig met merken.. ik hou er gewoon niet van. Ik koop liever 3 producten in plaats van 1, dat is hoe ik ben. Merken zijn dan dus ook niet echt te vinden in mijn kledingkast. En als ik in mijn make-up stash kijk heb ik drogisterij merken, naja als ik dan mag kiezen wat voor merk ik wel wat mee zou willen.. was het het Rimmel palette 003, Royal Blue.







Ik gebruikte voor deze look dan ook deze kleuren

Ik heb niet het hele palette op m'n oog gedrukt maar een variant er van gemaakt.
Met de blauwe kleur van Posh peacock, heb ik een plus over het oog getekend, waarbij mijn pupil het midden is. Daarna heb ik met wit een kruis gemaakt en deze vlakken gevuld.
Ik heb de blauwe kleur van het palette aan de buitenkant van het oog en in het binnenste ooghoek gedaan. De donker blauwe kleur zijn in de andere vlakken gevuld.






Wat vind je van deze look?