zaterdag 25 februari 2012

Day, 25 Celeb



Nog iets waar ik niets mee heb.. beroemdheden.. maar als ik dan mag kiezen ga ik voor de look van Marilyn Monroe.. Ik ben dan wel niet blond, maar zette mijn haar in de krullen, pakte me eyeliner en rode lipstick en maakte deze look!






















Ik wilde toch iets van kleur gebruiken voor deze look en gebruikte daar een zacht roze voor op het bewegend ooglid en een wat warme bruine kleur in de arcadeboog. Dit om iets meer diepte en aandacht aan naar de ogen te trekken. Daarna natuurlijk een eyeliner met een mooie wing er aan.

















 

Ik heb als je heel goed kijkt zo'n "schoonheidssproet" als Marilyn Monroe, deze heb ik wat donkerder gemaakt met oogpotlood. Het zit dan wel niet op de zelfde plaats, maar op mijn eigen plekje leek mij het natuurlijkst.