zaterdag 25 februari 2012

Day 25.. Mijn dag planning


op day 6.. Something from my diary heb ik een werkdag beschreven.. dat is vaak mijn dagplanning.. een vrije dag ziet er heel anders uit.. laat ik een doordeweeks vrije dag met jullie delen.. want dat is iets wat regelmatig is.. terwijl een weekend erg gevarieerd is..
Meestal probeer ik niet uit te slapen.. of in ieder geval voor half tien er uit te komen. Waar ik eerst mijn ontbijtje vind op het aanrecht wat m’n vriend voor mij heeft achter gelaten. Hierna duik ik met een kop thee achter de pc om wat te bloggen..

Rond een uur of 11 ga ik douche en aan kleden... terwijl ik me opmaak maak ik gelijk wat foto’s voor mijn blog.
Meestal doe ik niet zo veel op een vrije dag.. maar vandaag ga ik winkelen met me mams. Of meer boodschappen doen zou je het kunnen noemen. Wat ik gister vertelde is dat ik nogal beperkt wordt in wat ik doe. Dus winkelen de hele middag gaat niet. Maar boodschappen doen gaat wel.. Een uurtje of 2 max kan ik wel gezellig met me moeder naar het lokale winkelcentrum.. Ik ben toe aan wat nieuwe shirt, uiteraard werp ik een blik in de kruitvat voor m’n favoriete budget merken qua make-up.. en dan is het weer tijd om thuis op de bank bij te komen..
Sommige vrije dagen is mijn vriend ook vrij, dan zitten we vaak samen de halfe dag op de bank series te kijken.. als ik alleen ben duik ik weer achter de pc, om gewoon lekker rond te surfen op het net..
Op een vrije dag vind ik het heerlijk om wat langer te gaan koken.. wat ik vanavond ga maken weet ik nog niet, de boodschappen moeten nog gedaan worden. Dan is het alweer tijd om te koken, komt mijn vriend thuis en gaan we samen lekker eten en bankhangen.. tot het tijd is om te gaan slapen...