maandag 27 februari 2012

Day 27, Mijn inspiratie

Hollands next top model of de Benelux versie, ik keek er graag naar. Op die website werd toen door Nikkie tutorials elke week een look nagemaakt geïnspireerd door de aflevering. Ik had nog nooit zo iets gezien! Zo inspirerend, ook werd ik toen pas met Youtube geïntroduceerd..

En zo ontdekte ik de wereld van beauty.






Steeds meer ontdekte ik youtube, en veel later pas dat er ook geblogd werd over make-up. Ik wist niet eens dat dat bestond, laat staan dat het zo'n grote wereld was. Ik blogde al lang, maar voornamelijk personlijk frustraties.

Ik besloot een nieuwe blog aan te maken, op blogger, ook werd toen pas duidelijk dat je andere bloggers kon volgen en daarmee steeds meer in het wereldje in contact kon komen..

Na een paar maanden geproeft het hebben van het bloggen ben ik over gestapt naar deze site, waar ik echt mijn liefde en passie voor make-up looks kan tonen.

Daar komt mijn aller eerste inspiratie vandaan.

Verder make-up ik al jaren, ik maak op me werk al vanaf me 14de andere op, als ik eerder van deze wereld had geweten...

Maar nu tien jaar later (ow voel me zo oud) heb ik erg veel geleerd en heel veel ervaring op gedaan.

Ik vind mijn inspiratie echt overal. Zoals deze challenges die ik heb gedaan, maar ook uit muziek, teksten en afbeeldingen..

Mijn creativiteit heb ik altijd kwijt gekund in schilderen, maar nu in mijn ooglooks, het bloggen inspireerd mij het meest, andere blogers, youtube filmpjes en alles wat daar bij hoort.

Het geeft me kracht en energie en het maakt me erg gelukkig, echt mijn momentje van de dag om lekker te tuttebellen en te bloggen..