maandag 27 februari 2012

Day 27, A Season

Voor de season challenge koos ik voor winter.. volgens mij is deze alweer bijna voorbij, maar ik heb me toch mooie kleuren bij elkaar gevonden voor deze look.. 

Ik gebruikte:
Essence, kajal pencil12 Go Wild
Catrice, 040 Have you seen Alice?

Catrice, Eye liner pen 050 black blue
Ik bracht als eerst de crystalliced kleur aan over een derde van mijn oog en daarna een ijzige mintkleur oogpotlood over de andere twee derde van mijn bewegend ooglid. Deze kleur zit ook onder de onderste wimper rand. 








 
Hierna bracht ik wat diepte aan in de arcadeboor met Have you seen Alice? en als laatste Bring-me-frosted-cake over het wenkbrauwbot. Daarna de eyeliner en alle kleuren nog een keer voor meer intensiteit. 











Wat mascara, wenkbrauw poeder en zwart oogpotlood in de waterlijn maakte deze look af.