dinsdag 28 februari 2012

Day 28.. Mijn week planning

Vandaag zijn we al halvewege de week... maar mijn week planning is voor deze week is wel te leuk om te laten zien.. voor de meeste is het vakantie, voor mij betekend vakantie voor een ander, drukte voor mij op het werk. Wat goed is en gezellig maar wel veel te doen dus.








 
 
Maandag- mag ik weer werken, gister heb ik ook gewerkt, dus echt een weekend heb ik niet gehad. Vandaag ga ik kantoorwerk doen, er moet nog een hoop administratie bijgewerkt worden dus daar ben ik wel even me bezig. Uit me werk doe ik gelijk boodschappen, me vriend komt tegen half 10 thuis en dan eten we samen nog even, erg laat ik weet het maar vind het fijner om samen te eten.


Dinsdag - middag heb ik een afspraak bij de arbo-dienst, ik kijk hier nooit zo naar uit. op dit moment ben ik voor 75% ziek gemeld van wegen mijn klachten. Een arbo arts wil je zo snel mogelijk weer aan het werk hebben dus daar gaan we het over hebben.

Maar vanavond komt de vrijgezellenfeest commissie bij een en gaan we leuke dingen bespreken voor ons vriendinnetje dat binnenkort gaat trouwen.

Woensdag - Werk ik weer. Omdat het dan 29 februari is komen er veel mensen hun verjaardag of zelfs trouwdag vieren, ik vind het wel heel bijzonder dat wij dan die dag speciaal mogen makken en een hoop mensen mogen verrassen. Me vriend werkt ook dus dat is wel gezellig, verder zijn mijn beide ouders er ook dus echt een beetje een familie bedrijf dan.

Voor mijn moeders verjaardag in oktober heb ik haar een sieraad gegeven, deze gaan we vanavond maken van zilver.  Ik heb er erg zin in en ben erg benieuwd naar hoe het gaat worden. Als het toonbaar is zal ik er wel een klein stukje over schrijven.

Donderdag - is mijn vrije dag, ook is mijn nicht jarig vandaag. 's Avonds geef ik zwemles en ik heb mezelf beloof ook even zelf te gaan zwemmen. Er moet nog een hoop gebeuren aan al de muzieknummers die de meiden gaan zwemmen, maar het word altijd wel een gezellige training.

Vrijdag - mag ik ook werken, we zijn toevallig dicht vandaag, dus kan ik thuis werken, een paar uurtjes aan de site puzzelen bijvoorbeeld. Er wordt vaak vergeten dat er bij een bedrijf eigenlijk 24/7 gewerkt word, ook 's nachts bedenk ik weer nieuwe concepten, massages of idee├źn die toegepast kunnen worden. Een dicht pand wil dus niet zeggen dat er niet gewerkt word.

Zaterdag en zondag - dan is het weer weekend we zijn het hele weekend open dus ik weet niet of ik ook zaterdag en zondag ga werken, in ieder geval als het nodig is kom ik even de planning doen.