dinsdag 28 februari 2012

Day 28, A movie

De film Poos in boots inspireerde mij voor deze look, geinspireerd door deze film die ik van de week (in Engelse versie) heb gezien was erg leuk trouwens! De vrouwelijke personage inspireerde mij vooral, jammer dat ik geen blauwe ogen heb dan was deze look nog beter geweest.

Ik gebruikte voor deze look twee mooie kleuren van catrice, 
350, Starlight-expresso
en een kleur van Sunline de witte heb ik hiervan gebruikt.
Verder nog een wit en zwart oogpotlood, wenkbrauwpoeder en mascara.
Door de lijn wat katachtige vorm te geven, het binnenste ooghoek wit, maak je de oog de mooie vorm van een kat, maar ook de grote van die lieve vrouwelijke schattige kattenogen.

Met de taupe kleur heb ik iets de kleur laten vervagen, en deze lied ik weer in het wit overlopen onder de wenkbrauw. 

Ik heb echt alleen voor deze kleuren en een strakke zwarte lijn gekozen om zo de meest katachtige oog look te krijgen. 

Wat vind jij van deze look?