woensdag 29 februari 2012

Day 29, A Holiday

Het is net of voor sommige nu voorjaarsvakantie zoals dat heet, veel mensen gaan op wintersport.. wat ik wel altijd deed tot m'n 20ste denk ik, maar dan in de kerstvakantie.. Maar deze holiday leek me leuk er een echte winterse look voor te maken..
Ik gebruikte als eerst een witte gosh basis en daarover heen een witte oogschaduw. Daarna breng ik een blauw kleur aan van Catrice,180 Ocean's 14. Deze heb ik in de arcadeboog aangebracht, maar ook onder het oog. Deze keer iets verder dan normaal, vond het wel mooi nu ik toch aan het experimenteren ben probeerde ik weer eens iets nieuws.



Ook bracht ik nog een blauwe eyeliner aan en een zwarte oogpotlood in de waterlijn en mascara.
 Het wit opent echt de ogen.
De eyeliner zit ook nog onder het oog en deze keer geen wing maar een mooie cirkel rondom het oog..

Een ijskoude winterse look..