woensdag 29 februari 2012

Day 29.. Mijn hoop dromen voor een jaar..

Mooi om deze maand mee af te sluiten.. februari gaat altijd heel snel voorbij.. vandaag is het een schrikkeldag.. wat natuurlijk erg bijzonder is voor mensen die vandaag jarig zijn.. En voor mij een mooie dag om dit artikel te schrijven over de dromen en hoop van dit jaar...






Werk:
Ik wil heel veel door groeien in het werk wat ik doe, meer organiseren, meer met de site’s doen meer leren, meer verantwoordelijkheid.. verder groeien dus..



Social:

Altijd denk ik we moeten weer afspreken, gezellig op de thee komen, vrienden bezoeken, hier moet ik echt aan werken.. Mijn beperkingen houden mij tegen, wat niet zo begrepen wordt. Maar hier moet ik aan werken, als het maar niet alleen hoef..



Blogging:

Ik hoop dit jaar heel er veel te kunnen genieten van al het bloggen wat ik doe, van jullie reacties, die mij blij maken. Een doel wil ik niet maken voor dit, ik wil gewoon het pad nemen wat ik tegen kom.. en vooral genieten..