vrijdag 3 februari 2012

Day 3.. Mijn maand planning

Tja een maand planning dat doe ik eigenlijk niet.. maar voor uit.. laat ik eens een rendom maand nemen die misschien wel boeiend genoeg is om te plannen..
Mei bijvoorbeeld..



1 mei, gaat m’n vriendinnentje trouwen met haar verloofde zoals dat zo mooi heet.. Mijn eerst bruiloft waar ik heen ga.. Ik vind het spannend, ik zou niet weten wat ik er van moet vinden en wat ik er van moet verwachten.. maar dat zien we dan wel toch?


5 mei, niet alleen bevrijdingsdag, waar ik eigenlijk weinig mee doe, maar mijn vriend wordt 25.. een bijzonder jaar, voor hem maakt het niet zo veel uit. We gaan waarschijnlijk gewoon ergens lekker eten, samen of met zijn ouders.. Voor mij is het wel een bijzondere dag.. omdat ik twee maanden later ook 25 wordt.. en wat zie ik daar tegen op!


20 mei, wij hebben dan vier jaar verkering... en we plannen niets, maar misschien ook wel..


21 mei, mijn tante en oma zijn jarig, mijn oma is al een aantal jaar overleden, maar toch sta ik deze dag altijd even stil.. om even aan alle mooie momenten te denken..