zaterdag 4 februari 2012

Day 4, Blue

Blauw vandaag! ik hou van blauw.. Je ziet mijn bruinen ogen nog bruiner worden! daarnaast draag ik ook veel kleding die blauw/aqua/groen zijn.. Helemaal mijn kleur dus..
Maar het was wel al even geleden dat ik een look hiermee maakte.. Mooi dus dat dit dag 4 is van de Challenge en ik mij mag uitleven met Blue colours!







 Ik heb de volgende producten gebruikt;
♥ I love rock pencil en rimmel mascara
De Rimmel blauw zit over het bewegend ooglid, daarna heb ik met de donker blauwe kleur van Catrice het buitenste ooghoek wat donkerder gemaakt, deze kleur zit ook onder het oog. 

Met de witte kleur van Catrice heb ik mijn binnenste ooghoek lichter gemaakt deze is een menging van wit en blauw (van Rimmel)
Onder de wenkbrauw zit ook de witte kleur. Als laatse nog mijn waterlijn, wenkbrauwen en mascara en deze Blue look is klaar..