zondag 5 februari 2012

day 5.. Recept

Ik kook wel regelmatig, maar niet volgens recept.. heb ik zin in rijst, dan zie ik wel wat ik er bij doe.. echt vaste dingen eten wij thuis dus niet. Wel ben ik een paar recepten tegen gekomen die ik graag zou willen uit proberen..  


Deze heb ik al geprobeerd.. helaas was bij mij de suiker verbrand.. misschien volgende keer beter..


Ik hou van spijs.. en m’n vriend niet.. wat betekend dat ik deze lekkernij dan helemaal voor me zelf heb, de eerst komende keer dat ik deze maak..



En als laatste deze koekjes.. dit is denk ik mijn favoriet! Als ik een pak van deze in huis heb.. is het binnen een dag op.. en nu ik het recept heb kan ik zo veel maken als ik wil!

Neem even een kijkje op blondiekookt als je nog meer van deze lekkere recepten wilt lezen en proberen...